03 de gener 2015

PATINANT SOBRE GEL

Bona nit rossinyols!!!

Primer de tot desitjar-vos un BON ANY NOU 2015 a tots!!! :)

Avui us escric molt contenta, a l'anterior entrada que vaig fer  us vaig deixar amb la intriga de on aniríem a la propera quedada. Doncs no us faré esperar més. 
Avui amb la Noura i alguns del projecte rossinyol hem anat a la pista de gel de Girona!!!! 

Amb la Noura hem quedat a l'estació de trens, ja que ella em va dir que no havia anar mai amb tren, així que l'hem agafat ben d'hora a la tarda, la Laura, la Gisela, amb els seus mentorats i mentorada han quedat per anar amb cotxe. 
Quan em arribat a Girona, la Noura i jo hem anat a donar una volta per Girona mentre esperàvem a que arribessin els altres. L'he portat a que veies on estudio, és a dir, a la facultat d'infermeria a la zona centre de Girona. 

Després hem anat cap a la devesa on està  la pista de gel i allà hem quedat amb la Laura i la Gisela. Els mentorats estaven molt impacients per anar a patinar, tenien molta il·lusió i moltes ganes!!
Hem hagut de fer cua, ja que hi havia molta gent, mentrestant hem passat al rato parlant. 


Després de mitja hora de cua, hem anat a buscar els patins i a patinar!!! Tan la Noura, com l'Estefania, en Juanma i en Cristofer no havien patinat mai. Tots al principi s'agafaven a les tanques, però després de mica en mica han anat perdent la por i han volgut anar poc a poc patinant sols sense agafar-se. La Noura li ha agradat molt, és la primera vegada que veig a la Noura amb un somriure a la cara tota l'estona.


L'hora se'ns ha passat volant, ens em divertit molt!! Després hem anat a deixar els patins i hem anat a berenar allà mateix a la pista, alguns creps i altres cotó de sucre. Ja eren prop de les 20h i havíem de marxar a casa, la Noura i jo hem agafat en tren. 
Hem passat tots plegats una tarda immillorable!! S'hauria de tornar a repetir, però la pista de gel d'aquí dos dies ja no hi serà :(



I per avui és tot rossinyols. Acabeu de passar unes bones festes. Fins la propera :) 

EVA