04 de novembre 2014

EMPRENEM EL VOL?

Hola rossinyols!!!

Primer de tot em presentaré. Em dic Eva Rando i tinc 19 anys. Sóc de Figueres (Alt Empordà) i estic estudiant 2n d'Infermeria a la Universitat de Girona (al centre).

Us preguntareu el per què he fet aquest blog, i que és el projecte rossinyol? Doncs tranquils que no us deixaré amb l'intriga.

El projecte rossinyol consisteix en que els mentors/es  (estudiants universitaris que portem a terme aquest projecte) acompanyem periòdicament un nen/a d'origen estranger per tal que conegui diferents espais de la ciutat, llocs d’oci i de diversió, àmbits de producció cultural, etc. Tot plegat es fa amb la pretensió d’accelerar el  seu procés d’integració.

Dilluns els meus companys/es mentors/es   i jo vam començar el curs de  formació, hem d'assistir-hi de dilluns a dijous d'aquesta setmana i un dia de la setmana vinent, segons el territori escollit tenim un dia i una hora concreta per reunir-nos amb  l'enllaç territorial responsable del projecte rossinyol de cada territori, en el meu cas Figueres, per després poder començar a fer trobades amb el nen/a que ens assignin. 
Coneixeré el  mentorat o mentorada que m'assignin el dia de la festa d'inici, a Figueres es farà el dia 22 d'aquest mes.

Us he de dir que des de que vaig rebre el correu conforme  havia estat seleccionada per participar en aquest projecte, les ganes de començar a viure aquesta nova experiència /aventura i la il·lusió  de conèixer el mentorat/ada ha anat increixendo. Quines ganes!!!!!

Si aneu seguint aquest  blog estareu al corrent de totes les quedades que faré amb el mentorat/da  , espero poder transmetre-us les sensacions viscudes, i espero que sigui un referent, que us serveixi de motivació per a què l'any vinent hi vulgueu participar, perquè estic seguríssima que aquest projecte m'aportarà moltes coses beneficioses de cares a un futur  a nivell personal, social i laboral.


Fins ben aviat!!

Eva